У Запоріжжі на зовнішній стіні училища "Моторобудівник" створили графіті про мінну безпеку. На ньому видно дівчинку на Хортиці, яка збирає квітки, а поряд, у трав’яному покриві, приховані частини боєприпасів.
Як розписували мурал і яка його ціль – з’ясовувало Суспільне.
Мурал з образом дівчинки, що збирає квіти посеред залишків боєприпасів, на стіні технікуму “Моторобудівник” у Запоріжжі. Суспільне Запоріжжя
Ідея створити графіті зародилася в адміністрації технікуму. Відтак, щоб реалізувати її, звернулися до громадської організації "Асоціація саперів України", повідомляє директор установи Олександр Базь:
"У нас навчаються учні від 15 до 19 років. Вони в такому віці, коли їм треба якомога більше інформувати про сучасні обставини. Захист наших учнів – ключове завдання, це вкрай актуальна тема".
Директор технікуму “Моторобудівник” Олександр Базь. Суспільне Запоріжжя
Мурал на фасаді технікуму. Суспільне Запоріжжя
Виконала розпис художниця Людмила Кирилюк. Вона працювала над ним майже півтора місяця та використала близько 20 літрів фарби:
"Задумка в тому, щоб об’єднати життя з тим, що показує сьогоднішню небезпеку. Близько двох тижнів знадобилося на розробку макета та близько місяця пішло на втілення малюнка на стіні", – зазначає художниця.
Художниця Людмила Кирилюк біля графіті, створеного на стіні училища «Моторобудівник» у Запоріжжі. Суспільне Запоріжжя
Людмила Кирилюк розписує мурал. Суспільне Запоріжжя
Людмила Кирилюк малює графіті. Суспільне Запоріжжя
Людмила Кирилюк малює стінопис. Суспільне Запоріжжя
Мурал має не лише художню роль, але й інформаційну: нагадує про загрозу, з якою зараз зустрічаються запоріжці, зауважує директор доброчинного фонду Максим Кравчук:
"Це не тільки творчість, це такий мурал, який навчає людей. Запорізька громада – прифронтова, у нас не раз знаходили різноманітні частини боєприпасів, а люди повинні знати, як поводитися з мінно-вибуховими об’єктами".
Директор благодійного фонду Максим Кравчук біля муралу про мінну безпеку, створеного у Запоріжжі. Суспільне Запоріжжя
Source: suspilne.media
